top of page

Co mě vedlo k tomu stát se travesti umělkyní


Tenkrát jsem byl obsluhovat jednu Travesti Show. Věděl jsem, že travesti umělci žijí mezi námi a že jejich akce jsou fantastické. Ale nikdy dříve bych neřekl, že i já se rozhodnu něco takového dělat. Obsluhoval jsem a u toho se díval, jak se z krásných mužů stávají nádherné ženy. Upřímně byl jsem z toho vedle. Líbilo se mi, že se nebojí jít ven s tím, co jsou, i když je za to lidi mohou odsoudit, ale i tak jsem z toho byl nadšený. Bláznivé Bambitky byly úžasné, slavná Rita Sabatiny, Pauli Ro a úplně báječná, a má dobrá přítelkyně, Melánie Colmenaresova. Právě díky Melánii jsem se rozhodl, že se o tom dozvím více a pokusím se do toho jít a dělat Travesti Show. Chvilku mi to dalo, než jsem se k tomu dokopal, než jsem se začal více zajímat o zpěvačky a o vše potřebné. Dnes mé umělecké jméno zní Marry Jane. Jsem stále mladice a stále se mám co učit, ale i tak jsem opravdu vděčná, že jsem se mohla stát touto umělkyní a být konečně hrdá na to, že jsem zženštilý. Ne vše je jednoduché, najít boty na moji velikost nohy, což mezi námi je 44, a na stélku 28,2 bylo něco wau. I když jsem tomu nevěřil, našel jsem firmu, co dováží tak nadměrné velikosti bot. A i když ty boty jsou veliké, vysoké, jsou nádherné. Každá druhá žena se ptá: „ Neboli Tě z toho nohy?“ Já odpovídám velice často ano, bolí, ale i přesto za krásu se musí trpět. Dámy a pánové není to nic těžkého se udržet na vysokém podpatku. Ba naopak, je to velice jednoduché. Tímto bych se s Vámi rád rozloučil a doufám, že jsem vám řekl vše potřebné a dělejte nám radost a choďte se bavit, užívat si s námi naše akce. A pamatujte, každý z nás je dokonalý, a když se rozhodnete být takový jako třeba já, tak stále tu máme své blízké kolegyně, které nás budou učit a jednou budete dobré. Stačí jen chtít a nebát se.

Jak takové Travesti vypadá můžete můžete vidět zde -


You Might Also Like:
bottom of page