top of page

Nekonečný boj

Sedím na posteli a na uších se mi pohupují moje nové náušnice z duhových kamenů.

A přesto že jsem v jedné z nejvíce nepřátelských LGBT zemí, která místo aby se v těchto otázkách posouval dopředu posouvá se dozadu… necítím žádnou nepohodu.

Přesto ke mně doléhají zvuky z mojí české domoviny a není to tím, že tu mají ČT24 je to spíše že mám neustálé myšlenky na českou komunitu LGBT, a především transsexuálů kteří se stále setkávají s problémy ve společnosti.

Nyní se však zaměřím na Jiřího Čunka, hejtmana města Zlína a jednoho z velmi důležitých představitelů KDU-ČSL, který znovu dokazuje že tato „anti-pokroková“ skupina v České Republice stále existuje a bohužel stále má své podporovatele.

Je to asi jako s komunisty, dokud nezměníme mínění lidí nemůžeme změnit mínění a dokud nezměníme politiky nezměníme ani lidi kteří je volí.

Možná to zní jako zčarovaný kruh a bohužel to tak v mnohém je ale pokud se dokážeme obklopovat argumenty a zároveň ukazovat světu lásku, nakonec tuto bariéru společně pokoříme.

Přeji vám všem hezké prázdniny a ať nám ten čas k Prague Pride hezky utíká.


You Might Also Like:
bottom of page